اخباراقتصاد فرهنگدیپلماسی سلامتدیپلماسی فرهنگیرویدادهاکشاورزی و دامپروری

شیراز میزبان هفدهمین نمایشگاه اسباب‌بازی و نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در بهمن‌ماه 1401

هفدهمین نمایشگاه اسباب‌بازی، تفریحات، سرگرمی و صنایع وابسته و نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی در شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، هفدهمین نمایشگاه اسباب بازی، تفریحات، سرگرمی و صنایع وابسته، همزمان با نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته از تاریخ 11 لغایت 14 بهمن سال جاری (31 ژانویه لغایت 3 فوریه 2023) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین الملل استان فارس برگزار خواهد شد.

هفدهمین  نمایشگاه اسباب بازی، تفریحات، سرگرمی، صنایع و تجهیزات وابسته؛شیراز

می‌توان از نمایشگاه اسباب بازی، تفریحات، سرگرمی، صنایع و تجهیزات وابسته شیراز به عنوان بزرگ‌ترین تجمع گروه‌های اسباب بازی در ایران نام برد و گفت: شرکت کنندگانی از شهرهای مختلف نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه اسباب بازی است که منجر به ارتقا دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

فراهم آوردن فضای مناسب برای حضور گروه‌های کالایی، خدماتی، آموزشی و مشاوره‌ای و توجه به سلامت روانی، سرگرمی و اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را میتوان از جمله اهداف این نمایشگاه برشمرد. در این بخش از نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای پرورش کودکان از جمله نگهداری، ایمنی، هوش و استعداد و عرضه انواع اسباب‌بازی، بازی‌های فکری، آموزشی، پژوهشی، سیسمونی و اتاق کودک و غیره ارائه می‌شود.

غرفه داران و گروه‌های محصول نمایشگاه مادر و نوزاد شیراز

– غرفه سیسمونی

– غرفه سرویس خواب

– غرفه پوشاک

– غرفه مراکز خدمات درمانی

– غرفه آموزشگاه‌ها و مهدکودک ها

– غرفه برای سایر کالاها

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز

می‌توان از نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز به عنوان بزرگ ترین تجمع گروه‌های صنایع غذایی در ایران نام برد.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه تازه‌های علمی در حوزه صنایع غذایی است که منجر به ارتقاء دانش همکاران شرکت کننده در این نمایشگاه می‌شود.

نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز ، از بزرگترین و ارزشمندترین رویداد صنایع غذایی ایران است. نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز بزرگترین و پیشتازترین رویداد صنایع غذایی و توسعه حرفه ای مداوم برای شرکت کنندگان بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه‌های گسترده صنایع غذایی با بالاترین استانداردهای ممکن در حوزه کار حرفه ای صنایع غذایی است. نمایشگاه به بازدیدکنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات صنایع غذایی می دهد.

صنایع تبدیلی عامل مهمی در فرآوری محصولات کشاورزی است و با تبدیل و فرآوری محصولات کشاورزی ضمن تولید مواد غذایی و سایر فرآورده‌های با ارزش افزوده بالا ، امکان نگهداری و حمل و نقل آن محصولات را نیز فراهم می‌کند، همواره ضایعات بخش های تولیدی کشاورزی در مناطق در حال توسعه از مشکلات و آسیب های این حوزه بوده و صنعت کشاورزی استان فارس نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

این رویداد تخصصی نقش مهمی در تبادل اطلاعات فنی، بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع و پژوهشگران داخلی با آخرین دستاوردهای صنعتی و فناوری روز جهان را دارا می‌باشد. همچنین موجب می‌گردد تا قدرت تولید و صادرات داخلی محک زده شود و بستر مناسب برای آن فراهم گردد.

غرفه داران و گروه‌های محصول در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته شیراز

– غرفه صنایع پروتئینی

– غرفه انواع غذاهای آماده و نیمه آماده

– غرفه صنایع تبدیلی – انواع کنسروهای غیر گوشتی

– غرفه انواع خشکبار ، زعفران و خرما

– غرفه انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات ، چاشنی‌ها

– غرفه انواع نوشابه گازدار و بدون گاز، آب معدنی

– غرفه صنایع آشامیدنی ، انواع چای ، برنج، حبوبات و غلات

– غرفه ماشین آلات بسته بندی، توزین و پرکن

– غرفه ماشین آلات صنایع آردی

– غرفه ماشین آلات صنایع کنسرو و کمپوت

– غرفه ماشین آلات صنایع روغن

– غرفه ماشین آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر

– غرفه ماشین آلات صنایع تبدیلی

این رویداد با هدف ایجاد بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌های ساخت داخل در سطح بین المللی مورد استقبال و توجه تولیدکنندگان مطرح داخلی قرار گرفته است.

پوستر هفدهمین نمایشگاه اسباب بازی، تفریحات، سرگرمی و صنایع وابسته

پوستر نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته

منبع: MFA

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=3066

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown