اخباراروپا / اتحادیه اروپااقتصاد سلامتاقتصاد فرهنگخاورمیانه و شمال آفریقادیپلماسی سلامتدیپلماسی شهریدیپلماسی فرهنگیدیپلماسی گردشگری

برنامه جدید آلمان برای جذب گردشگران عربستان 

دفتر ملی گردشگری و بازدیدهای المان در برلین اعلام کرد که اخیرا سفارت جمهوری فدرال المان در پایتخت عربستان سعودی میزبان یک جلسه ویژه در ریاض بوده که هدف این نشست برجسته کردن جنبه های جذاب برلین و برجسته کردن پیشنهادات گردشگری المان در سال 2024 است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، دفتر ملی گردشگری و بازدیدهای المان در برلین خاطرنشان کرد که این رویداد منحصر به فرد یک پلتفرم برای برجسته کردن تاریخ غنی برلین، فرهنگ پر جنب و جوش المان، بازارهای کریسمس و صحنه اشپزی متنوع فراهم می کند و ان را به یک مقصد مهم برای گردشگری و کنفرانس های جهانی تبدیل می کند. در راستای محبوبیت فوتبال در منطقه، برلین کمپین های تبلیغاتی برای مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا را راه اندازی کرده است که در 10 شهر المان از جمله برلین برگزار می شود.

پایتخت المان همچنین شاهد یک رویداد برجسته در سال 2024، بمناسبت سی و پنجمین سالگرد سقوط دیوار برلین و چندین رویداد دیگر است که در نوامبر سال اینده در شهر برلین برگزار خواهد شد.

این نشست همچنین پیشنهادات برلین در زمینه گردشگری پزشکی را مورد تاکید قرار داده و یک وب سایت عربی زبان را برای مسافران منطقه خلیج فارس معرفی کرد که اطلاعات مربوط به محل اقامت و امکانات پزشکی را به انها معرفی می کند.

برلین از مهمانان فرهنگ های مختلف استقبال می کند و انها را در راستای اموزه های اسلامی و همچنین اطلاعاتی در مورد مقصدهایی که غذاهای حلال را ارائه می دهند، فراهم می کند. این شهر دوستدار خانواده همچنین دارای موزه ها و باغ وحش های اختصاص داده شده به کودکان است که ان را به مقصد مناسب برای خانواده ها تبدیل می کند. علاوه بر این، برلین پناهگاهی برای ارامش، جوان سازی و سرزندگی با دریاچه ها، رودخانه ها و پارک های ان است.

یامینا سوفو، مدیر فروش و بازاریابی در دفتر ملی گردشگری المان  گفت: المان دارای میراث غنی است که ان را به یک مقصد فرهنگی تبدیل می کند و جلسه منحصر به فرد در ریاض با هدف نشان دادن زیبایی المان است. ما همچنین طیف وسیعی از مقاصد توریستی چند وجهی المان، از جمله اهمیت تاریخی و فضای معاصر انها را برجسته کردیم. المان از اهمیت جشن گرفتن و حفظ مکان های توریستی اگاه است، به ویژه اینکه دارای 52 مرکز تاریخی ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است که قدمت برخی از انها به 7 هزار سال پیش باز می گردد، که ما در طول رویداد امروز بر روی ان تمرکز کردیم.

رالف اوستندورف، مدیر بازار و ارتباطات بازار و رسانه ای برای اسیا، استرالیا، خاورمیانه و امریکای شمالی در دفتر ملی گردشگری آلمان در برلین نیز گفت: ما خوشحالیم که میزبان این رویداد مهم در عربستان سعودی هستیم که به ما فرصتی برای ترویج برلین و بسیاری از بسته های گردشگری ان به مسافران تفریحی، تجاری یا پزشکی از این منطقه می دهد. پایتخت المان به بازدیدکنندگان عربستان سعودی پیشنهادات ویژه زیادی ارائه می دهد که انها را تشویق می کند تا در طول سال از ان بازدید کنند و بر اهمیت حضور برلین در بازار رو به رشد گردشگری خارجی عربستان سعودی در سال های اینده تاکید می کند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=5549

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown