یادمان چهره‌های ماندگار

یکی از طرح‌های جدی و دارای اولویت مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه، تدوین و انتشار مجموعه کتاب‌های «یادمان و کارنامه موفق چهره‌های ماندگار» در راستای برندینگ شخصی است.

این مجموعه شامل زندگینامه، آثار و خدمات، خاطرات و تصاویر جالب و دیدنی از افراد موفق در حوزه دانش، تکنولوژی، نوآوری، صنعت، تجارت، کارآفرینی، کسب و کارهای متوسط و خرد و فعالان اجتماعی و فرهنگی و … با تمرکز بر کارنامه و آثار و خدمات ارزنده بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع قابل ارجاع برای یادگیری از تجربیات زیسته و دستاوردهای افراد موفق در حوزه‌های مختلف، دارای جایگاه و اهمیت قابل توجهی است.

مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه در این طرح  بر آن است که با انتشار مجموعه کتاب‌های «یادمان و کارنامه موفق چهره‌های ماندگار»، آثار و خدمات والا و ارزشمند چهره‌های ماندگار را با عنوان و متنی جذاب و ترغیب کننده، در تاریخ شخصیت‌های اثرگذار و موفق، ثبت و ماندگار سازد.

هدف مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه از این طرح، ثبت و معرفی «کارنامه موفق چهره‌های ماندگار» و ماندگار کردن تجربیات زیسته افراد شاخص و موفق در حوزه‌های مختلف است.

مهم‌ترین مزیتی که مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه برای این طرح می‌تواند معرفی کند، بی‌تردید افزایش دسترسی به تجربیات و دستاوردهای افراد موفق در حوزه دانش، تکنولوژی، نوآوری، صنعت، تجارت، کارآفرینی، کسب و کارهای متوسط و خرد و فعالان اجتماعی و فرهنگی و … است.

مراحل محتلف این طرح شامل تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات، تدوین نقشه راه داستان، فصل‌بندی و ساختاربندی، نگارش بخش‌ها و فصول کتاب، ویرایش و نگارش متن، طراحی جلد و صفحات کتاب، چاپ و انتشار کتاب حواهد بود.

مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه از اشخاص حقیقی و حقوقی دعوت می‌کند که با اعتماد به سودمندی این هدف و برم مبنای مسئولیت اجتماعی، در اجرا و تحقق این طرح مشارکت نموده و این مؤسسه را یاری و همراهی نمایند.

طرح تهیه و تدوین و انتشار «یادمان و کارنامه موفق چهره‌های ماندگار» شامل زندگینامه، آثار و خدمات، خاطرات و تصاویر جالب و دیدنی از افراد موفق در حوزه دانش، تکنولوژی، نوآوری، صنعت، تجارت، کارآفرینی، کسب و کارهای متوسط و خرد و فعالان اجتماعی و فرهنگی و …، به شما این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در این پروژه، به دست آوردن تجربیات و دستاوردهای افراد موفق در حوزه‌های مختلف کارآفرینی، نوآوری و صنعت را تسهیل کنید.

همچنین، با توجه به مزایا و سود بالای پروژه، شما می‌توانید به‌عنوان بانی و حامی تدوین و انتشار یکی از جذاب‌ترین و آموزنده‌ترین عناوین کتاب‌های منتشر شده، به بازار کتاب رونق بخشیده و از مزایا و منافع مادی و معنوی آن بهره‌مند شوید.

مجموعه کتاب‌های “یادمان و کارنامه موفق چهره‌های ماندگار” مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه با محتوایی جذاب و منحصر به فرد، خوانندگان را به خود جذب می‌کند. این مجموعه با بررسی زندگی، شخصیت، آثار و خدمات، تأثیر و نقش افراد موفق و ماندگار در تاریخ، مطالب جالبی را به خواننده ارائه می‌دهد. این مجموعه با بررسی زندگی و آثار شخصیت‌های ماندگار، به خوانندگان ایده‌ها و الگوهای جدیدی ارائه می‌دهد که می‌تواند تأثیر مثبتی در جامعه داشته باشد.

مؤسسه تحقیقاتی و انتشاراتی راهبرد اندیشه با توجه به این نکات کلیدی، به شما اطمینان می‌دهد که گام‌های خیر و مثبت شما در این مسئولیت اجتماعی، اثرگذاری و سهم بی‌بدیلی در آموزندگی و الگوسازی و جهت‌دهی به سرنوشت نسل جوان و با انگیزه این سرزمین و مرز و بوم،خواهد داشت.


برای ارائه پیشنهاد و معرفی افراد شاخص به‌منظور تدوین و انتشار «کارنامه موفق چهره‌ ماندگار» مورد نظرتان می‌توانید با مدیریت مؤسسه در ارتباط باشید:

تلفن دفتر مرکزی 13 284 284 – 021

پست الکترونیک: publicationofstp@gmail.com


لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=5848

دکمه بازگشت به بالا
Unknown