آسیای مرکزی و قفقازاخباربازرگانی و تجارتدیپلماسی تجاریصنایع و معادن

نیاز جدی به محصولات مختلف ساختمانی در روسیه

معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ایران در روسیه اعلام کرد که نیازجدی به محصولات مختلف در رشته صنعت ساختمان و بحث‌های مسکن در روسیه وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، «علیرضا پیمان‌پاک» اظهار کرد: محورهایی که در بازار مصرف روسیه با تقاضا بسیار همراه بود را انتخاب و سعی کردیم در این محورها ارتباط بین شرکت‌های و تجار طرفین را برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از این محورها مسائل ساختمانی بود، افزود: نیازجدی به محصولات مختلف در رشته صنعت ساختمان و بحث‌های مسکن در این کشور وجود دارد، براین اساس تصمیم به برگزاری نمایشگاه تخصصی ساختمان در روسیه را گرفتیم.

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان ایران در محل مرکز نمایشگاهی (CROCUS EXPO) شهر مسکو در فضایی حدود 2 هزار متر مربع و با حضور بیش از ۵۰ شرکت و تولیدکننده تخصصی از 16 تا ۱۹ شهریور ادامه داشت.

در این نمایشگاه، گروه‌های کالایی، عمران و ساختمان، مواد غذایی و کشاورزی، انرژی، دانش بنیان و فناوری‌نوین، حمل و نقل، بانک و بیمه، لوازم خانگی و دکوراسیون، قطعات خودرو و ماشین‌آلات، صنایع، معادن و فلزات و صنایع وابسته از ایران حضور داشتند.

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=2360

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown