آسیای جنوب شرقیاتاق بازرگانیاخباربازرگانی و تجارتدیپلماسی تجاری

معرفی مراکز و وب سایت‌های رسمی‌ برای اعتبارسنجی شرکت‌های چینی

راهکارهایی برای تسریع در انجام اعتبارسنجی، اصالت و واقعی بودن اطلاعات شرکت‌های چینی و امکان انجام این کار به صورت مستقیم از سوی شرکت‌های ایرانی در این مطلب ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، در حال حاضر یکی از درخواست‌های عمده شرکت‌های بازرگانی در ایران جهت ایجاد ارتباط و شروع همکاری با شرکت‌های تجاری در چین موضوع اعتبارسنجی، واقعی بودن و اطلاع از صحت و سقم و ثبت اطلاعات این شرکت‌ها نزد مراجع رسمی این کشور می‌باشد.

به منظور ارایه راهکارهای تسریع در انجام اعتبار سنجی، اصالت و واقعی بودن اطلاعات شرکت های چینی و امکان انجام این کار مستقیماً از سوی شرکت‌های ایرانی، راهکارهای زیر پیشنهاد می‌شود:

الف) اطلاعات کلی و ثبتی مربوط به شرکت‌های چینی از طریق مرجع رسمی و دولتی چین تحت عنوان « State Administration for Market Regulation » برای همه شرکت‌ها قابل دسترسی می‌باشد و در این خصوص شرکت‌های ایرانی نیز می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای ترجمه زبان چینی به انگلیسی و با مراجعه به وبسایت https://www.tianyancha.com  از اصالت ثبت رسمی‌ شرکت‌های مورد نظر چینی و طرف قرارداد خود آگاهی یابند:

ب) شرکت‌های ایرانی همچنین در صورت تمایل برای انجام اعتبار سنجی دقیق و کامل‌تر شرکت‌های چینی می‌توانند با مراجعه به وب سایت  www.dentons.com متعلق به شرکت حقوقی و بین‌المللی دنتوس و یا از طریق تماس با رابط این شرکت که در ایران نیز فعالیت می‌نماید با ایمیل zhiguo.li@dentons.cn  ارتباط برقرار و اعتبار سنجی مورد نظر خود را انجام دهند. این شرکت با اخذ مبالغی که قابل پرداخت در کشور نیز می‌باشد اعتبار سنجی کاملی از شرکت‌های چینی و اطلاعات نیاز برای انجام پروژه‌های بزرگ را انجام می‌دهد. نمونه‌ای از گزارش اعتبار سنجی این شرکت ملاحظه می‌شود.

گزارش نمونه اعتبارسنجی

ج) علاوه بر موارد فوق، مرکز تجاری China Iran Trade Promotion Center-CITPC که از سوی سازمان توسعه تجارت دارای مجوز می‌باشد، نیز یکی دیگر از مراکز معتبر برای اعتبار سنجی شرکت‌های چینی در ایران است و شرکت‌های ایرانی می‌توانند با مراجعه به مرکز تجاری ایران چین ( سوژو ) به آدرس: تهران- خیابان ستارخان- خیابان زنجان شمالی- نبش بلوار سیادت- پلاک ۴۴ ( شماره تماس: 02163103433 و یا با شماره‌های 09358614422 و از طریق فرد رابط این مرکز خانم بهتویی با شماره 09355885699 ) نسبت به اعتبارسنجی شرکت‌های چینی مورد نظر اقدام نمایند. ضمناً آدرس و شماره تماس این شرکت در چین به شرح زیر است:

Add: 江苏省苏州市高新区科灵路-中科院医工所88号409室

Room 409, No 88, Kelling Road, Hightech Zone, Suzhou, Jiangsu Province, CHINA

Tel: Mr. Amir Ghorbanali : +8618206212392

 وبسایت و مرجع رسمی و دولتی چین تحت عنوان« State Administration for Market Regulation »

https://www.gsxt.gov.cn/index.html

منبع: MFA

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=2778

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown