بازرگانی و تجارتدیپلماسی تجاریرویدادهاکار و اشتغال

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین‌آلات و صنایع مرتبط؛ 19 تا 22 دی، تهران

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش، کیف، چرم و ماشین آلات و صنایع مرتبط (Mpex11) از تاریخ 19 لغایت 22 دی ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، اتحادیه صنف کفاشان دست‌دوز تهران، اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی، مصنوعی و اوازم کفش، اتحادیه صنف سراجان، جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی و انجمن صنایع چرم ایران، نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش، کیف، چرم، ماشین‌آلات و صنایع مرتبط را با عنوان امپکس برگزار می‌کنند.

این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و فعالان این صنعت با هدف افزایش تعاملات بین‌المللی، توسعه صادرات، نوآوری و شکوفایی توانمندی‌های داخلی از 19 تا 22 دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کفش، کیف، چرم و صنایع وابسته (امپکس 2023) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با هدف توسعه صادرات و ارتقاء در امر فناوری و دستیابی به دانش روز دنیا در صنعت چرم و کفش و صنایع وابسته برگزار می‌گردد. نمایشگاه امپکس به آوردگاهی تبدیل شده که می‌تواند سرمایه‌گذاران خارجی را جذب و با مشارکت آنها در بخش تولید موجبات بهبود کیفیت و تعدیل قیمت تمام شده تولیدات را فراهم نماید.

از اهداف این نمایشگاه می‌توان به بسترسازی مناسب برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی، آشنایی با تکنولوژی و صنعت روز دنیا، افزایش سطح کیفی تولیدات، هموار نمودن عرصه رقابت بین تولیدکنندگان، بهینه‌سازی نظام توزیع محصولات، پاسخگویی به سلایق متنوع بازارهای رقابتی در داخل و خارج از کشور، دسترسی تولیدکنندگان ایرانی به بازارهای منطقه و توسعه صادرات کشور اشاره کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=2706

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown