آسیای مرکزی و قفقازاتاق بازرگانیاخباربازرگانی و تجارتخاورمیانه و شمال آفریقادیپلماسی تجاری

همایش تجاری ایران و قزاقستان 5 اردیبهشت 1402 برگزار می‌شود

اتاق ایران با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان، همایش تجاری دو کشور را با حضور نمایندگان 20 شرکت قزاقستانی 5 اردیبهشت برگزار خواهد کرد.

‌ به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیپلماسی اقتصادی، هم‌زمان با سفر نخست‌وزیر قزاقستان به ایران، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد همایش تجاری ایران و قزاقستان را با همکاری اتاق مشترک ایران و قزاقستان و با حضور مقامات و فعالان اقتصادی دو کشور برگزار کند. این همایش در روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت، ساعت 10 صبح در طبقه دهم ساختمان اصلی اتاق ایران برگزار خواهد شد.

در ادامه این همایش، جلسات (B2B) و مذاکرات تجاری فعالان اقتصادی دو کشور با حضور نمایندگان 20 شرکت قزاقستانی برگزار می‌شود. این شرکت‌ها در حوزه‌های صنایع سبک، کشاورزی و صنایع غذایی، صنایع الکتروتکنیک، صنایع شیمیایی، صنعت داروسازی، تولید مصالح ساختمانی، صنعت نفت و گاز و غیره فعالین دارند.

اعضای اتاق ایران برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق آدرس https://iccima.ir/iran-kazakhstan ثبت‌نام کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 85732356، 85732390 و 88987293 تماس بگیرند.

این گزارش حاکی است؛ علی خان اسماعیل اف نخست وزیر قزاقستان قرار است 6 اردیبهشت به دعوت «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور ایران در راس هیاتی به تهران سفر کند. این سفر به منظور گسترش روابط اقتصادی و تجاری و تحرک بیشتر در روابط دو کشور انجام می شود که هیاتی از فعالان اقتصادی این کشور، اسماعیل اف را همراهی می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://ssed.ir/?p=3622

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Unknown